KẾT QUẢ TÌM KIẾM
Tìm thấy  4  biểu ghi Tải biểu ghi
1  
STTChọnThông tin ấn phẩm
1Content to commerce : Engaging consumers across paid, owned and earned channels / Avi Savar . - Hoboken : Wiley, 2013. - 288 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: NV1634
  • Chỉ số phân loại: 658.8
  • 2Internet Marketing : Reading and Online Resources/ Paul Richardson . - Boston : McGraw - Hill, 2001. - 350 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: NV1120
  • Chỉ số phân loại: 658.8
  • 3Social media marketing for dummies / Shiv Singh, Stephanie Diamond . - 2nd ed. - Hoboken : Wiley, 2012. - 408 p. ; 25 cm( Making everything easier )
  • Thông tin xếp giá: NV1574
  • Chỉ số phân loại: 658.8
  • 4The New Rules of Sales and Service : How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business / David Meerman Scott . - Revised and expanded. - New Jersey : John Wiley & Sons, 2016. - xi, 288 p. ; 23 cm
  • Thông tin xếp giá: NV3116
  • Chỉ số phân loại: 658.8